Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Lavrysh Yu$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Lavrysh Yu. E. 
Tiered instructions as a strategy of differentiated approach in English language teaching [Електронний ресурс] / Yu. E. Lavrysh // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Серія : Філологія. Педагогіка. - 2015. - Вип. 6. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vntufil_2015_6_14
Розглянуто проблему диференційованого підходу при викладанні англійської мови. Диференціація - це потужна освітня технологія для викладачів, які розуміють різноманітність освітніх вимог студентів, їхні інтереси, рівень готовності та, відповідно до цих відмінностей, можуть організувати власні заняття з максимальною користю для кожного студента. Запровадження диференційованого підходу здійснюється з метою підтримати потенціал студентів та сприяти їхнім академічним досягненням. Описано одну із стратегій диференційованого підходу - багаторівневі уроки. Визначено, що багаторівневі заняття містять чотири основні частини: попереднє оцінювання, розподілення на підгрупи, виконання багаторівневих завдань відповідно до характеристики підгрупи та багаторівневе оцінювання. Кожне багаторівневе завдання відрізняється рівнем складності та видом кінцевого продукту, а не змістовим компонентом. Дана стратегія допомагає викладачеві досягти поставлених навчальних цілей та сприяє навчанню всіх студентів без винятку як із високим рівнем володіння мовою, так і з низьким. Це доводить, що студенти досягають успіх у навчанні за умов багаторівневості завдань, що грунтуються на їх навчальному досвіді, рівні готовності, інтересах та академічних можливостях.
Попередній перегляд:   Завантажити - 340.855 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Lavrysh Yu. 
Transformative learning as a factor of lifelong learning by the example of vocational education in Canada [Електронний ресурс] / Yu. Lavrysh // Порівняльна професійна педагогіка. - 2015. - № 5(4). - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2015_5(4)__12
Попередній перегляд:   Завантажити - 389.553 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Yakymenko Yu. 
Steam as a factor of individual systems thinking development for students of electronics speciality [Електронний ресурс] / Yu. Yakymenko, Yu. Poplavko, Yu. Lavrysh // Advanced education. - 2020. - № 15. - С. 4-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2020_15_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 452.254 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського